Portal oferujący unikatowe rozwiązania łączące szybkie płatności z cashbackiem.

O projekcie

Cashbene to wywodzący się z Polski nowy startup fintech, należącą do firmy Pacific.org Sp. z o.o. Marka oferuje unikatowe rozwiązanie łączące szybkie płatności z cashbackiem, dbając o bezpieczeństwo Klientów w trakcie wykonywania transakcji. Współpracuje z operatorem płatności online PayU gwarantując bezpieczne zakupy online.

Cashbene powierzyło InterSynergy projekt wykonania wtyczek do platform e-commerce takich jak: Magento, PrestaShop i WooCommerce, gotowych do samodzielnego zaimplementowania w sklepach Internetowych przystępujących do programu Cashbene. Umożliwiając tym samym dokonywanie szybkich płatności online.

Innowacyjnym rozwiązaniem oferowanym przez firmę jest oszczędzanie podczas zakupów online za sprawą cashbacku. Narzędzie umożliwia użytkownikom otrzymywanie zwrotów pieniężnych za zakupy online, każdorazowo nagradzając promocjami i benefitami. Rozwiązanie pozwala logować się jednym kontem na wielu stronach, gwarantując pełne bezpieczeństwo każdej transakcji.

Jest to narzędzie, które może być czynnikiem decydującym dla klientów przy wyborze, gdzie dokonać zakupu. Cashback zachęca do ich realizacji w konkretnych sklepach internetowych, stąd partnerzy współpracujący z firmą oferującą cashback, mogą skorzystać z budowania swojej marki i zwiększenia szans na powtarzające się zakupy. Jest to sytuacja win-win, gdyż każda ze stron, klient oraz partner, zyskuje korzyści z programu cashback i możliwość bezpiecznej, długoterminowej relacji.

Etapy projektu

Kodowanie wtyczki

Na pierwszym etapie realizacji projektu, rozpoczęto kodowanie warstwy wizualnej wtyczki na zasadzie okien modalnych z użyciem technologii HTML, CSS, JavaScript oraz stworzono CORE aplikacji w języku PHP, adaptowany do wszystkich platform, stanowiący podstawę wymiany informacji pomiędzy sklepami a interfejsem API dostarczonym przez naszego Klienta.

Ciągły kontakt oraz doskonalenie produktu

Oczekiwania wobec projektu regularnie podlegały modyfikacjom, skutkując stale trwającą progresją procesów oraz implementacją nowych pomysłów mających na celu usprawnienie działania wtyczki. Głównym zamysłem i oczekiwaniem było przygotowanie MVP wskazanych wtyczek i przetestowanie ich w warunkach produkcyjnych. Po zaimplementowaniu tych rozwiązań w kilkunastu sklepach na platformach Magento, WooCommerce, PrestaShop i pozytywnej weryfikacji założeń biznesowych, przystąpiono do realizacji właściwych funkcjonalności.

Praca w SCRUMIE

Projekt prowadzony był z wykorzystaniem metodyki SCRUM pod nadzorem zespołu Klienta. Współpraca była omawiana partiami poprzez ustalanie celów każdego ze sprintów projektowych, przy udziale procesów Continuous Deployment i Continuous Delivery. Podejścia z dziedziny wdrażania oprogramowania miały na celu zwiększenie efektywności, skrócenie czasu dostarczania nowych funkcji i poprawek, oraz zapewnienie wyższej jakości oprogramowania poprzez automatyzację procesu wdrażania.

Continous deployment i delivery

Opierają się na szybkim cyklu zwrotnym i iteracyjnym podejściu, dzięki czemu Klient może być zaangażowany od samego początku procesu dostarczania oprogramowania i mieć wpływ na ocenę nowych funkcji przed wdrożeniem ich w środowisku produkcyjnym. Dostarczanie regularnych aktualizacji, wartościowego feedbacku i możliwość przetestowania, przyczynia się do dostarczenia oprogramowania przez zespół deweloperski, które jest dostosowane do potrzeb klienta i spełnia jego wszystkie oczekiwania. 

Zarządzanie wtyczką

W czasie realizacji usługi, utworzony został moduł do zarządzania wtyczką i parametrami przez sprzedawców. Jednocześnie, wprowadzone zmiany w procesie sprzedaży skutkowały pojawieniem się na stronie informacji, umożliwiającej zamawiającym skorzystanie z cashbacku podczas zakupów w sklepach Internetowych, bez konieczności rejestracji w nich. Pierwotne założenie możliwości zakupu jedynie pojedynczych produktów zdawało się być mało praktyczne oraz niewygodne ze strony użytkownika. W celu usprawnienia tego procesu, wprowadzono modyfikację polegającą na możliwości zamawiania całego koszyka oraz różnorodnych produktów w większej ilości. 

Automatyzacja procesów

Ostatnimi etapami wdrażania aplikacji było jej zautomatyzowane testowanie, wdrożenie do marketplace’u platform e-commerce i zapewnienie odpowiedniego procesu dostarczania aktualizacji wtyczek do sklepów Internetowych.

Narzędzia i technologie

Produkt końcowy

Finalnym produktem realizacji była działająca i wygodna w użyciu aplikacja. Usprawnione procesy oraz funkcje zaimplementowane przez zespół InterSynergy spotkały się z satysfakcją Klienta, a szybka możliwość realizacji zakupu przyczyniła się do progresu w finalizacji transakcji w sklepach internetowych aż o 30%.

Dzięki uproszczonemu procesowi zakupowemu i innowacyjnemu programowi cashback, wartości koszyka wzrosły o 20%. Wtyczki są łatwe do zainstalowania i korzystania, a ich zasięg oferuje szeroki wybór sklepów internetowych dla użytkownika. Zwinne korzystanie i zwiększony komfort zakupów wpłynęły pozytywnie na intensyfikację motywacji klientów oraz ich lojalność wobec firmy. Wtyczki cashback to doskonałe narzędzie marketingowe, które w dużej mierze może przyczynić się do sukcesu sklepu internetowego i zwiększenia konkurencyjności na rynku. Wtyczki mogą działać jako forma zachęty do zakupów w danym sklepie oraz skuteczna promocja, przyciągająca uwagę nowych użytkowników.

Opinia Klienta

InterSynergy stawia Klienta na pierwszym miejscu i okazuje ogromne zaangażowanie w testowanie i jakość wykonywanych usług.

Zrealizuj z nami swój projekt

lupa

Analiza potrzeb

stoper

Szybkość realizacji

tarcza

Realne korzyści
biznesowe