Budowa sprzedażowej platformy B2B terminali i usług płatniczych.

Terminal payTel

O projekcie

PayTel S.A. to Krajowa Instytucja Płatnicza (KIP) zgodnie z wymogami Komisji Nadzoru Finansowego. To wiodąca na polskim rynku firma w zakresie usług dodanych: obsługi kart płatniczych, doładowań elektronicznych oraz płatności za rachunki wystawców masowych.

Celem PayTel było stworzenie platformy do gromadzenia i przetwarzania elektronicznych wniosków o terminal płatniczy. Tym samym stworzyliśmy platformę sprzedażowo-informacyjną oferującą usługi i terminale płatnicze dając klientowi możliwość wyboru, współpracy komercyjnej lub skorzystanie z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego.

strona firmy payTel na telefonach

Zadanie w projekcie

Analiza konkurencji, dobór narzędzi, technologii oraz opracowanie dokumentacji projektowej.

W początkowej fazie prac przeanalizowaliśmy działania konkurencji na rynku Instytucji Płatniczych, dzięki czemu mogliśmy opracować oryginalne rozwiązanie dające Klientowi możliwość konfiguracji oferty według własnych preferencji. Aktualnie to jedyne takie rozwiązanie w obszarze dostępnych na rynku ofert. Na tej podstawie dobraliśmy technologie niezbędne do realizacji projektu oraz opracowaliśmy dokumentację projektową.

Terminale PayTel

Mapa serwisu sitemap wraz z opisem przepływu informacji flowmap

Kolejnym krokiem w procesie realizacji projektu było stworzenie mapy serwisu obrazującej strukturę platformy jak również flowmap z opisem przepływu flow. W tym przypadku musieliśmy opracować szereg kombinacji wykorzystywanych w procesie konfiguracji oferty oraz utrzymania tych danych w poszczególnych etapach procesu zamówienia.

UX/UI przygotowanie interaktywnych makiet funkcjonalnych

Najbardziej wymagający etap w procesie projektowym. Prawidłowo przeprowadzony sprawia że, interfejs jest jak najbardziej użyteczny i wygodny dla użytkownika z zachowaniem całości pozytywnych wrażeń w kontekście interakcji użytkownika z komputerem.

strona firmy payTel

Przygotowanie projektów graficznych

Głównym oczekiwaniem Klienta było odciążenie kolorystyczne i wizualne projektu, które miało nadać lekkość, prostotę i minimalizm ale jednocześnie zgodnie z identyfikacją wizualną Marki. Projekt graficzny został wzbogacony o zestaw oryginalnych ikon dedykowanych do treści serwisu.

Typografia

W serwisie wykorzystaliśmy nowoczesną i elegancką rodzinę fontów Panton. Font ten charakteryzuje się doskonałą czytelnością zarówno w obszarach projektowania stron internetowych jak i druku. Panton ma swój własny niepowtarzalny styl. Rodzina fontów Pantone jest najbardziej odpowiednia dla nagłówków wszystkich rozmiarów, a także dla bloków tekstu, które występują zarówno w maksymalnych, jak i minimalnych odmianach.

Typografia payTel

Responsive Web Design

Ponad 45% wejść na strony firmy PayTel to wejścia z urządzeń mobilnych. Dlatego też niezmiernie istotnym elementem było zaprojektowanie serwisu w taki sposób, żeby korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych było równie przyjemne i łatwe jak z wersji desktopowej serwisu.

strona firmy PayTel na różnych urządzeniach

System zarządzania treścią

Serwis został rozbudowany o dedykowany panel do zarządzanie treścią. Dzięki temu administrator ma możliwość zarządzania parametrami oferty, katalogiem produktów jak również stref blogową w serwisie.

strona firmy PayTel

Copywriting

Na potrzeby serwisu opracowaliśmy szereg artykułów opisujących wykorzystanie terminali w różnych branżach biznesowych. Artykuły mają na celu przybliżyć klientowi korzyści płynące z wykorzystania płatności bezgotówkowych jak również pomóc w wyborze terminala i skonfigurowaniu właściwej oferty.
Atrakcyjny i oryginalny kontent ma znaczący wpływ w procesie pozycjonowania naturalnego jak również stanowi istotną bazę wiedzy dla użytkownika.

strona firmy PayTel

Testy funkcjonalne

Przed publikacją przeprowadziliśmy szereg testów mających na celu określenie użyteczności i intuicyjności serwisu jak również testy obciążeniowe i bezpieczeństwa.

Narzędzia i technologie

Efekt pracy

Efektem pracy było stworzenie innowacyjnego produktu na rynku usług płatniczych dającego możliwość zakupu lub dzierżawy terminali wraz z podpisaniem Umowy o świadczenie usług płatniczych w pełni zautomatyzowanym procesie wykonywanym on-lnie.
Umożliwienie przeprowadzenia pełnego procesu zakupowego w kanale on-line dało Klientowi przewagę na rynku branżowym jednocześnie zmniejszając koszty związane bezpośrednio z obsługą sprzedażową. Znaczącym elementem okazało się również zwiększenie możliwości dotarcia do klientów końcowych przy niewielkich nakładach finansowych.

Opinia Klienta

Byliśmy pod wrażeniem ich profesjonalizmu i chęci pomocy na każdym etapie projektu. Również ich kreatywność i innowacyjność, która przyniosła całą gamę rozwiązań zastosowanych i wdrożonych w projekcie. Ich PM zapewniał stałe wsparcie i pomoc zespołowi programistów, co gwarantowało sprawny proces wdrożenia. Przekazywał nam również na bieżąco częściową informację zwrotną podczas pracy nad projektem.

Product Team Manager, Tele-Information Company

Michał Krasiński

Zrealizuj z nami swój projekt

lupa

Analiza potrzeb

stoper

Szybkość realizacji

tarcza

Realne korzyści
biznesowe